Legislator Giurisprudenza & Legislazione
DRUG5229 SI

Višina najnižjih osnovnih plač za posamezne tarifne razrede in višine povračil stroškov prevoza na delo in z dela, prehrane med delom ter službenih potovanj (dnevnice) v dejavnosti trgovine Slovenije, ki od 1. 7. 2023 dalje znašajo

1 Articoli / Disposizioni · Slovenia
Apri la fonte ufficiale Versione Markdown leggibile dalle macchine (.md)

Testo normativo (1 Articoli)

Višina najnižjih osnovnih plač za posamezne tarifne razrede in višine povračil stroškov prevoza na delo in z dela, prehrane med delom ter službenih potovanj (dnevnice) v dejavnosti trgovine Slovenije, ki od 1. 7. 2023 dalje znašajo

Sindikat delavcev trgovine Slovenije, Svet gorenjskih sindikatov, Trgovinska zbornica Slovenije, Združenje delodajalcev Slovenije, Gospodarska zbornica Slovenije in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, skladno z 2. in 7. členom Tarifne priloge h Kolektivni pogodbi dejavnosti trgovine Slovenije (Uradni list RS, št. 52/18, s spremembami in dopolnitvami) objavljajo novo

VIŠINO NAJNIŽJIH OSNOVNIH PLAČ

za posamezne tarifne razrede in višine povračil stroškov prevoza na delo in z dela, prehrane med delom ter službenih potovanj (dnevnice) v dejavnosti trgovine Slovenije, ki od 1. 7. 2023 dalje znašajo

I. NAJNIŽJE OSNOVNE PLAČE

Najnižje osnovne plače (NOP) za posamezne tarifne razrede za delo opravljeno od vključno 1. 7. 2023 dalje znašajo

Tarifni razred

NOP v EUR

I.

Enostavna dela

825,20

II.

Manj zahtevna dela

856,87

III.

Srednje zahtevna dela

907,76

IV.

Zahtevna dela

969,00

V.

Bolj zahtevna dela

1.080,10

VI.

Zelo zahtevna dela

1.194,02

VII.

Visoko zahtevna dela

1.424,02

II. POVRAČILA STROŠKOV V ZVEZI Z DELOM

1. Prevoz na delo in z dela

0,19 EUR

2. Prehrana med delom

6,71 EUR

3. Službena potovanja v Republiki Sloveniji – dnevnice

6 – 8 ur

7,56 EUR

8 – 12 ur

10,81 EUR

nad 12 ur

21,34 EUR

Obrazložitev

Skladno z drugim odstavkom 2. člena Tarifne priloge h Kolektivni pogodbi dejavnosti trgovine Slovenije (Uradni list RS, št. 52/18 s spremembami in dopolnitvami – Tarifna priloga h KPDTS) se najnižje osnovne plače od vključno leta 2020 dalje spreminjajo in usklajujejo izključno 1. julija tekočega leta z inflacijo, merjeno z indeksom cen življenjskih potrebščin SURS I-VI tekočega leta / I-VI preteklega leta, vendar ne več kot za 2 % letno. Indeks cen življenjskih potrebščin SURS I-VI 23 / I-VI 22 znaša 109,1, zato se najnižje osnovne plače po posameznih tarifnih razredih za delo opravljeno od 1. 7. 2023 dalje povišajo za 2 %.

Skladno s 7. členom Tarifne priloge h KPDTS se povračila stroškov v zvezi z delom, razen nadomestila za ločeno življenje, uskladijo 1. julija tekočega leta z inflacijo, merjeno z indeksom cen življenjskih potrebščin SURS I-VI tekočega leta / I-VI preteklega leta. Indeks cen življenjskih potrebščin SURS I-VI 23 / I-VI 22 znaša 109,1, zato se povračila stroškov prevoza na delo in z dela, prehrane med delom in službenih potovanj v Republiki Sloveniji povečajo za 9,1 %.

Ljubljana, dne 3. julija 2023

Trgovinska zbornica Slovenije

po pooblastilu navedenih

podpisnikov

Mija Lapornik

izvršna direktorica

Ti chiedi come si applica questa disposizione alla tua fattispecie?

Analizza questa norma insieme alla giurisprudenza, ai commentari e alle disposizioni correlate in Legislator AI.

Apri in Legislator →