Legislator Rechtsprechung & Gesetzgebung
103122013004 EE

Töötasu alammäära kehtestamine

2 Artikel / Bestimmungen · Estland
Originalquelle öffnen Maschinenlesbares Markdown (.md)

Gesetzestext (2 Artikel)

Vabariigi Valitsus — Töötasu alammäära kehtestamine — RT I, 2013, 4

(1) Kehtestada alates 1. jaanuarist 2014. a tunnitasu alammääraks 2,13 eurot ja kuutasu alammääraks täistööajaga töötamise korral 355 eurot.

(2) Kehtestada alates 1. jaanuarist 2015. a tunnitasu alammääraks 2,34 eurot ja kuutasu alammääraks täistööajaga töötamise korral 390 eurot.

Vabariigi Valitsus — Töötasu alammäära kehtestamine — RT I, 2013, 4

(1) Vabariigi Valitsuse 10. jaanuari 2013. a määrus nr 6 „Töötasu alammäära kehtestamine” tunnistatakse kehtetuks.

(2) Määrus jõustub 1. jaanuaril 2014. a.

Fragen Sie sich, wie diese Gesetzesbestimmung auf Ihren Fall anwendbar ist?

Prüfen Sie diesen Erlass zusammen mit Rechtsprechung, Kommentaren und verwandten Gesetzesbestimmungen in Legislator AI.

Fall in Legislator öffnen →